Έξοδα Αποστολής
Οι αποστολή των προϊόντων της παραγγελίας σας, επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής (εφόσον προκύψουν) τα οποία προστίθενται στο τελικό ποσό πληρωμής και αναγράφονται ευκρινώς στην τελική φόρμα παραγγελίας.
Τόπος – Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης.
Οι ημέρες παράδοσης των προϊόντων σας, ορίζονται από τα ωράρια λειτουργίας της Μεταφορικής επιχείρησης που αναλαμβάνει την μεταφορά τους και γίνεται στον τόπο παράδοσης που έχετε δηλώσει στην φορμα παραγγελίας σας.
Εάν η παραγγελία σας ολοκληρωθεί μέχρι τις 14:00μμ, τα προϊόντα παραδίδονται εντός τριών εργάσιμων ημερών.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας ολοκληρωθεί με την υποβολή της σε εμάς μετά την 14:00μμ, ο χρόνος παράδοσης αυξάνει κατά μια εργάσιμη ημέρα.
Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς και παράδοσης.
Καθυστέρηση Παράδοσης.
Η Επιχείρηση μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την έγκαιρη και προσήκουσα παράδοση των προϊόντων σας, ωστόσο διατηρούμε την επιφύλαξη ότι η παράδοση του(ων) προϊόντος(ων) σας δύναται να καθυστερήσει σε περίπτωση που:
(α) Το προϊόν δεν βρίσκεται στην αποθήκη μας και καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας.
(β) Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο λόγω ξαφνικής και απροειδοποίητης ανακοίνωσης του προμηθευτή περί κατάργησης του εν λόγω προϊόντος.
(γ) Υφίσταται γεγονός ανωτέρας βίας όπως ενδεικτικά ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες, ή κάθε άλλο γεγονός έξω από τη σφαίρα επιρροής και ελέγχου μας το οποίο δύναται να επηρεάσει τη μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
Στις ανωτέρω περιπτώσεις θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το προϊόν που έχει καθυστερήσει ή δεν είναι διαθέσιμο, ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό, ή να σας ενημερώσουμε για το χρόνο παράδοσης
του προϊόντος που δεν είναι άμεσα διαθέσιμο.
Σε περίπτωση που δε σας ικανοποιεί η πρότασή μας, έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία εν μέρει ή στο σύνολό της και να σας επιστρέψουμε τυχόν χρήματα που έχετε καταβάλλει.
Σε περίπτωση καθυστέρησης μπορείτε να επικοινωνήσετε με τo Mask Room τηλεφωνικά, ή, στο email maskroomclothing.info@gmail.com για να δηλώσετε την υπαναχώρησή σας στο σύνολο της παραγγελίας ή σε μέρος αυτής.