Επιστροφές

 

 

 

 

Όλα τα προϊόντα, που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν αλλιωθεί με οποιοδήποτε τρόπο και να διαθέτουν το ειδικό καρτελάκι της σήμανσής τους, σε διαφορετική περίπτωση οι επιστροφές ΔΕΝ θα γίνονται δεκτές.

Ρούχα 

Όλα τα ρούχα  που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να μην έχουν πλυθεί με οποιοδήποτε τρόπο.

Παπούτσια.

Όλα τα παπούτσια θα πρέπει να τα δοκιμάζετε σε μαλακή επιφάνεια όπως το χαλί, μέχρι να είστε σίγουροι ότι θέλετε να τα κρατήσετε.

Τα παπούτσια θα πρέπει επιστρέφονται στην αρχική τους, άθικτη συσκευασία, διότι θεωρείται μέρος του προϊόντος.

Παπούτσια τα οποία επιστρέφονται χωρίς κουτί ή σε κατεστραμμένο κουτί και με σημαδεμένες σόλες ΔΕΝ θα γίνουν αποδεκτά και θα επιστραφούν πίσω στον καταναλωτή.

Kατηγορία αξεσουάρ 

Στα εσώρουχα και μαγιό, καθαρά για λόγους υγιεινής,όπως σακίδια και πορτοφόλια

ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ για αυτό παρακαλούμε επιλέξετε με προσοχή το σωστό νούμερο που επιθυμείτε με βάση αυτό που φοράτε συνήθως.

Το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του, διαφορετικά το maskroomclothing.gr δεν παραλαμβάνει αυτά καθόσον συμφωνείτε ότι το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν έχει νομίμως ασκηθεί και

σύμφωνα με τους όρους του παρόντος.

Σε περίπτωση επιστροφής λόγω λάθους εκτίμησης σας (χρώμα, μεγεθος, κ.λ.π.), τα προϊόντα δεν ανταλλάσσονται με χρηματικό ποσό και τα μεταφορικά έξοδα και τα έξοδα αντικαταβολής επιβαρύνουν εσάς.

Δηλαδή, αφαιρούνται από το αρχικό συνολικό ποσό της αγοράς σας:

α) το σύνολο των μεταφοριών εξόδων της συναλλαγής μας και το κόστος επιστροφής των προϊόντων σε εμάς και το κόστος αντικαταβολής, εφόσον η πληρωμή εχει γίνει ΜΕ αντικαταβολή,

ή,

β) το σύνολο των μεταφοριών εξόδων της συναλλαγής μας και το κόστος επιστροφής των προϊόντων σε εμάς, εφόσον η πληρωμή εχει γίνει ΧΩΡΙΣ αντικαταβολή.

 

Σε περίπτωση επιστροφής, αποδεδειγμένα ελαττωματικών προϊόντων, τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εμάς.

Στην περίπτωση που το προς επιστροφή προϊόν,

α) δεν αποδειχτεί ελαττωματικό,

β) διαπιστωθεί ότι έχει χρησιμοποιηθεί,

γ) έχει καταστραφεί η συσκευασία του,

επιστρέφεται στον αγοραστή με μεταφορικά έξοδα που επιβαρύνουν τον ίδιο.

5. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ – ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε, Εκτός των Εσωρούχων και Μαγιό, στα οποία για λόγους υγιεινής ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας και να ζητήσετε την αντικατάστασή του.

Η επιστροφή των προϊόντων με σκοπό την αντικατάσταση αυτών, δεν αποτελεί ενέργεια υπαναχώρησης εκ μέρους σας και άρα δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου ΙΙ. Γ. 4. της παρούσας.

Ως αλλαγή προϊόντος, εννοούμε την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλη παραλλαγή (μέγεθος, χρώμα, κ.λ.π.), του ίδιου κωδικού προϊόντος.

Οι αλλαγές προϊόντων, γίνονται μόνο εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες παραλλαγές των προϊόντων.

Δεν δεχόμαστε αλλαγές ή επιστροφές προϊόντων, με παραβιασμένη συσκευασία, ή χρησιμοποιημένων, ή γενικά με αλλοιωμένη την αρχική τους κατάσταση.

Δεν δεχόμαστε αλλαγές εσωρούχων και μαγιό, σε καμία περίπτωση, για λόγους υγιεινής.

Δεν παρέχουμε σέρβις, μεταποιήση, ή μετατροπή προϊόντων.

 

Εάν χρειαστεί να κάνετε δεύτερη αλλαγή τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς.

(1) Για να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα προϊόντα θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρία ταχυμεταφορών (courier) που σας παρέδωσε το δέμα αναφέροντας ότι πρόκειται για επιστροφή προς το maskroomclothig.gr προκειμένου να παραλάβει το δέμα προς επιστροφή

και να δρομολογηθεί η διαδικασία.

(2) Στη συνέχεια τοποθετείστε το είδος στη συσκευασία του με το barcode (εάν έχει) και το καρτελάκι του, την απόδειξη της παραγγελίας και συμπληρώστε το έντυπο που θα βρείτε μέσα στη σακούλα για να αναφέρετε τι αλλαγή θέλετε να κάνετε (π.χ. αλλαγή σε νούμερο.

σε χρώμα ή αν θέλετε επιστροφή χρημάτων) και παραδώσετε το δέμα στην ταχυμεταφορική (courier).

(3) Μόλις παραλάβουμε το δέμα, πραγματοποιείται έλεγχος διαθεσιμότητας των προϊόντων που θέλετε να αλλάξετε. Εφόσον το προϊόν/ντα είναι διαθέσιμα, θα κάνουμε την αλλαγή και θα σας το επιστρέψουμε.

Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο θα επικοινωνήσουμε μαζί μας για να συζητήσουμε μαζί την αντικατάσταση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση αλλαγής αποδεδειγμένα ελαττωματικών προϊόντων, αυτά δεν ανταλλάσσονται με διαφορετικά προϊόντα ή χρηματικό ποσό, αλλά αντικαθιστούνται.

Μπορεί να συμφωνηθεί ή αντικατάσταση προϊόντος με κάποιο άλλο, διαφορετικό προϊόν, μετά από συνεννόηση των δύο μερών και μόνο εφόσον η επιχείρηση μας διατείθεται να αντικαταστήσει το προϊόν.

Στην περίπτωση που η αλλαγή γίνεται, κατόπιν συμφωνίας, με ακριβότερο προϊόν, πληρώνετε την διαφορά και το νέο κόστος αντικαταβολής. Φυσικά μπορείτε να αποφύγετε την αντικαταβολή με κατάθεση της διαφοράς στην τράπεζα.

Σε περίπτωση αλλαγής λόγω λάθους εκτίμησης σας (χρώμα, μεγεθος, κ.λ.π.), τα προϊόντα δεν ανταλλάσσονται με χρηματικό ποσό και τα νέα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.

Σε περίπτωση αλλαγής, αποδεδειγμένα ελαττωματικών προϊόντων, τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εμάς.

Στην περίπτωση που το προς αλλαγή προϊόν,

α) δεν αποδειχτεί ελαττωματικό,

β) διαπιστωθεί ότι έχει χρησιμοποιηθεί,

γ) έχει καταστραφεί η συσκευασία του,

επιστρέφεται στον αγοραστή με μεταφορικά έξοδα που επιβαρύνουν τον ίδιο.

Κάθε παραγγελία συνοδεύεται από φόρμα αλλαγής προϊόντων.

Σε περίπτωση αλλαγής ή επιστροφής, τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στη συσκευασία τους σε άθικτη κατάσταση και θα πρέπει να συνοδεύονται:

α) Από το παραστατικό αγοράς.

β) Από την αντίστοιχη φόρμα αλλαγής, συμπληρωμένη.

Οποιαδήποτε αλλαγή ή επιστροφή, δεν συνοδεύεται από την αντίστοιχη φόρμα αλλαγής ή επιστροφής και το παραστατικό αγοράς, δεν θα γίνεται δεκτή.

Ρητά συμφωνείται ότι:

Η αντικατάσταση των προϊόντων πραγματοποιείται εφόσον το προϊόν προς αντικατάσταση επιστρέφεται στην Επιχείρηση μας στην ίδια καλή κατάσταση που αρχικά το παραλάβατε.

Η Επιχείρηση μας δεν αντικαθιστά προϊόντα τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, αλλιώσεις, κακώσεις ή δε συνοδεύονται από όλα τα έγγραφα τα οποία λάβατε από εμάς.

Για οποιαδήποτε αλλαγή ή επιστροφή, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με εμάς, στο [email protected]